besday gurlz…

Pukul 7.09pm…tgh msg ngan cik anum tetiba fa msg ckap nak surprisekan birthday gurl malam ni..sapa lagi kalo bukan cik anum..heheh…fa tnye nak join tak kongsi duit belikan kek..aku orait je..lagipon utk cik anum gak kan..asalkan benda tu leh buat die hepi, aku on je =)…so, fa ckap die akan g beli kek ngan acik mun jap g…hehehe..tapi camne depa nak suprisekan cik anum pon aku tak tau sbb aku takde situ..huhu

KERANG REBUS YG AKU MKN (TP BNYAK LUMPUR) TERUS ILANG SELERA

OTAK-OTAK YG SEDAP KAT PASAR MLM BANGI…KAT KEDAH TAKDE BENDA NIE..HUHU

Malam tu aku g pasar malam…lapaq gler beb..dahla siang tu mkn nasi sket je…lauk kerang rebus yang aku amin tu banyak plak lumpur die..tak reti nak rebus kerang ke ape la tokey kedai nie..tangkap catering beribu2 sebulan…tapi masak kerang rebus pon tak reti, nsib la sapa yg makan kerang situ..silap2 leh kena diarhoe la. Kat pasar malam tu aku tibai nasi greng ngan otak2 je…otak2 ni aku beli pon sbb teringin nak mkn sbb sedap..kat kedah tak jumpa la makanan nie..sana nasi kandaq ngan char kueh tiaw bnyak la…nip on sbb cik anum ajar aku mkn otak2 nie..kalo tak tak reti aku nak mkn..hahah..okay berbalik pada besday td, mlm tu cik anum msg ckp die mkn kat luar..aku ingtkan cik fa ngan ci mun nak suprisekan kat luar…tp rupa2nya tidak..depa just kuar g mkn je…

Kol 11:59:59 aku kol cik anum utk wish besday die…ingt nak nyanyikan lagu besday M.Shariff tut p lupa plak dah..so nyanyi jela lagu besday tajuk ape ntah yg dlm cite P.Ramlee tu…huhu…lepas ckap dlm  5 mnit.tetiba cik fa minta nak cakap dgn aku dr cik anum..cik anum dh mula rs pelik kot, maybe die pikir msti na kenakn die ape2..heheh..cik fa ckap skang cik anum dok dlm bilik je hadap laptop..taknak gerak2…so die ngan cik mun pon dh tak tau nak wat camne…dh blur..dh tepu nak cari idea utk suprisekan cik anum…rsnya wat soklan math takdela susah camnie..ihihihi…so aku cuba kol no maxis die spaya die leh cari hp maxis and fa ngan mun leh la wat surprise..huhuh

KEK UTK BESDAY CIK NUM…CANTIK AND DELICIOUS..NYUM3

Jam dah tunjukkan kol 2 lebih..cik anum kol aku cz celcom kan dpt free call utk smnggu..tp aku rasanya cam takde ape2 yg berlaku…maknanya misi utk wat acik anum surprise mlm tu tak berjaya…waaaaa sedihnya…huhuhu..tapi takpe sok kana de lagi

3 ORG YG BUAT SUPRISE UTK ANUM..DR KIRI CIK MUN, FA AND LAGI SORANG TAKDE DLM GAMBAR..HEHEHEH

HUJUNG SKALI BESDAY GURLZ…=)

Esok tu klas cik anum padat gak 10-12,12-2,2-5 tp yg kol 2-5 die tak pegi…die ckap nak g mkn ngan cik mun n cik fa…okayla, harap2 depa leh wat surprise kat restoran tu la…aku g bank in duit kat fa utk kongsi duit beli kek tu…smbil tu aku msg die dah berjya ke blom..die ckap dh hampir bjaya tp apa punya ngok ngek la abg waiter tu…depa dua sruh die smpankan kek kejap pastu nnt baru bw kat anum tp die plak leh g tnye bile nak potong kek tuh…adoyai…spoil btol la mamat tu…hahahah…tp cik anum surprise gak la..heheh..maybe die tak sangka yg 3 org ni nak wat camtu…ms die wat 3G kat aku sruh tgk kek tu, aku hepi sgt sbb die hepi dapat surprise camtu…aku suka tgk die hepi…=)…aku tgk kat FB die pon ramai wish besday kat die…aku bg pihak cik anum wish tq bnyak2 yg bg wis tu…aku tau depa semua sygkan anum mcm aku =)..walau apa pun SELAMAT HARI LAHIR YG KE 13 PADA CIK ANUM…opss..baru pas upsr kan..hihihi..hope ur dream come true…kebahagian anum, kepuasan bg diriku..aminnnn

BESDAY GURLZ…HEPI SGT =)

4 Responses to “besday gurlz…”

  1. thnx for the suprise yang…
    thnx for being my love..

  2. u r welcome..jnji hepy je tau =)

  3. nk wt suprise gak la cmtu…nk simbah air longkang…wakakaka~

Leave a Reply

