reunion ‘sick eye’…dulu-dulu punya ceghita

masa sekolah adalah waktu paling best…tak yah nak pikir tentang kehidupan sgt..hanya terikat dengan beberapa peraturan terutamanya di sekolah yang mengajar kita utk mula survive lepas abis sekolah nnt..tp lepas sekolah semua berubah, kita warnai dunia kita dengan diri sendiri…kita tentukan sama ada ianya akan gelap, bercahaya macam pelangi ataupun sikit-sikit suram macam kelabu taik anjing…haha

kat sini ada aku nak kongsi sikit-sikit reunion kelas aku masa sekolah rendah…rasanya dah 10 tahun aku tinggalkan sekolah rendah..hahha..aku tak ingt la tarikh reunion tu…tp tahun lepasla…tp ramai yg tak  dtg, maybe depa dah keje..tak pon dah kawin n tinggal jauh..tp tak kesahla…ermm yg bestnye tu aritu ada 2 orang je cikgu aku yg datang …cikgu mariam dan juga ustazah solehah…aku pon dah tak ingt nama cikgu2 yang lepas tu…huhuhu

561377718868l

gambaq darjah 6…huhu

1_187483062l

gambar terkini…ada perbezaan tak ngan di atas..kui kui

1_902766015l

dari kiri serap cik let, li ada band, pakya n golden

4 sahabat aku dari darjah 1 sampai skang terutamanya golden…

2 Responses to “reunion ‘sick eye’…dulu-dulu punya ceghita”

  1. perbezaannya semua orang makin tinggi kecuali cheq.Hehehe..

  2. wtpe lain mke abg pejol ngan yg pkai spek 2..?? hahahaha..

Leave a Reply

